wtorek, 9 czerwca 2015

WASZE ZAMÓWIENIA

Często w wywiadach dziennikarze pytają mnie, czym się inspiruję..
Odpowiedź jest prosta.. inspiruje mnie kobieta, dla której tworzę, jej kreacja, dodatki. 
Powiem szczerze, ze najfajniesze projekty powstają właśnie wtedy, kiedy klientka daje mi tylko kilka wskazówek odnośnie jej kreacji, a resztę pozostawia mi.. Tak było w przypadki Emilki. Podesłała mi zdjęcie sukienki i powiedziała, że zdaje się na moje doświadczenie. Mieszka w Wielkiej Brytanii, gdzie nie brakuje fascynatorów.. Postanowiła jednak zdecydować się na polski produkt, co mnie bardzo cieszy. Zatem czekam na Waszą opinię..
Zamówienia indywidualne możecie już skałdać pod nowym adresem internetowym:

zamowienia@yokodesign-fascynatory.pl



2 komentarze:

  1. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, odwiedziłam, fajne zegarki! Fascynatory to miła miłość! Pozdrawiam :D

      Usuń