poniedziałek, 15 czerwca 2015

PORADY: JAK CHODZIĆ W SZPILKACH? KRAWAT PO MĘSKU!


Dzisiaj nie będzie porad dotyczących fascynatorów. Znalazłam film, który zainspirował mnie do napisania do Was kilku słów. Jak chodzić w szpilkach?
Szpilki są najpiękniejszą częścią garderoby kobiecej. Nie wyobrażam sobie szafy bez nich.. Jednak chodzenie sprawia nam kobietom niekiedy spory problem..
Otóż, obejrzałam ciekawy film z Izabelką Janachowską, która udziela kilku cennych wskazówek, jak dać sobie radę w wysokich butach!
1. Szpilki nosimy wygodne. Środek ciężkości obcasa powinien znajdować się w centralnej części stopy.
2. Chodzimy po dwóch wytyczonych torach, po dwóch liniach.
3. Stawiamy krok na prostą nogę.
4. Staramy się poczuć obcas pod stopą..pięta-palec. Zaczynamy krok od pięty!
5. Wyprostowany kręgosłup, głowa do góry.


Zatem moje Drogie Panie, zakładamy szpilki i idziemy w świat!

Drugi temat, jaki chciałam poruszyć..to krawat,.. Porady nie dotyczą kobiet, ale wywiad Maćka z WTK z Tomkiem Millerem jest tak niezwykle ciekawy, że polecam Waszym mężczyznom!
W jednym wywiadzie ogrom wiedzy dotyczącej sztuki noszenia krawatów! 

6 komentarzy:

  1. Kolejny ciekawy wpis ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już odwiedziłam :D

      Usuń
  2. Ciekzawy wpis, zdjecie butów oryginalne ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już w szpilkach z 18 lat chodzę, lubię, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ciągle uczę! Kobieta w szpilkach wygląda pięknie!

      Usuń