poniedziałek, 8 czerwca 2015

NOWINY!

Ostatnio otrzymuję sporo od was maili. Dziękuję, że czytacie mojego bloga. Bardzo mi miło, kiedy czytam od Was wiadomości.
Dziś mam kilka nowinek związanych z naszą marką YOKOdesign.
Największa radością jest fakt, iż nasz zielony toczek trafił do magazynu AVANTI.


Wszystkie Panie z Poznania i okolic zapraszam do Galerii Malta, do butiku 3stopnie. Znajdziecie tam nasze fascynatory od dziś. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i 3 stopniach zagościmy na dłużej.


Jednak największym szczęściem są moje zadowolone klientki, którym podobno spełniam marzenia o nakryciu głowy! Oto zadowolona świadkowa, od której dostałam zdjęcie prosto ze "ślubnego auta".
Kocham tą pracę za takie emocje! Dziękuję Wam za nie!


Pozdrawiam i mam nadzieję, ze wkrótce będę mogła podzielić się z Wami kolejnymi nowinami! Na pewno oczekujcie ciągu dalszego naszej sesji w Poznaniu.



2 komentarze: