czwartek, 29 stycznia 2015

SZTUKA NASZYCH SĄSIADÓW

Zachwycona jestem fotografką z Ukrainy Brings Fairytales oraz Margaritą Karevą z Rosji. Ich dzieła, bo myślę, że tak można określić te fotografie są niezwykle bajkowe. Oglądając te zdjęcia mam wrażenie, że przenoszę się do świata tajemniczych ogrodów.. Fotografie są niezwykle inspirujące.
Przenoszą nas także w ciekawy sposób w kulturę Rosji i Ukrainy,  pokazując w stylizacjach ich narodowe akcenty. Jestem ciekawa Waszej reakcji. Zatem czekam na komentarze..













źródło: boredpanda.com

4 komentarze:

  1. Rany, jak bajkowo! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs:http://alterations-passion.blogspot.com/2015/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno odwiedzę! Pięknie jest

      Usuń
  2. Nie mogę oderwać wzroku od tych zdjęć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego musiałam się z Wami podzielić tymi pieknymi zdjęciami.

      Usuń