sobota, 30 marca 2013

SZAFA: Butik Vintage

Dzisiejszy weekend, przedświąteczny poświęcę ubraniom z drugiej ręki...ale sprzedawanym w niezwykłym miejscu w Poznaniu. Jakiś czas temu w moim mieście pojawiło się kilka takich miejsc. Ubrania są bardzo weselekcjonowane. Wchodząc do tych wnętrz ma się wrażenie, że jesteśmy we własnej garderobie. 


Szukając oryginalnych ubrań, w niekoniecznie wysokiej cenie trafiłam na Butik Amarante. Właścicielką tego niezwykłego miejsca jest Ewa Gryszkiewicz-Amar, która ma świetny gust i doradza każdej niezdecydowanej klientce...w czym wygląda lepiej ..
W jej butiku można trafić na prawdziwe perły światowych marek ... Prada, czy Burberry. 
Wiosna pewnie wkrótce się pojawi....więc warto pomyśleć o kilku nowościach w garderobie.
Porozmawiałam z Ewą o tym, jak powstał butik..no i w czym będziemy chodzić tej wiosny :)

Skąd pomysł na butik z ubraniami „z drugiej  ręki”?
Pomysł na Butik narodził się z pasji do mody, uwielbiam to co bardzo stare łączyć z nowoczesnym i chętnie w ten sposób ubieram swoje klientki wtedy powstaje coś pięknego z duszą .....

Gdzie wyszukujesz ubrania i dodatki, które lądują potem na wieszakach w butiku?
Rzeczy do butiku wyszukuje wszędzie gdzie jestem w danej chwili..

Czym się kierujesz przy wyborze ubrań i dodatków? Czy kierujesz się obowiązującymi trendami w modzie?
Przy wyborze rzeczy kieruje się jakością materiału , jeśli jest to rzecz ciekawa później można przerobić ją na cudo.

W butiku znajdują się tylko ubrania używane, czy bywają nowe? Czy zestawiasz je z rękodziełem?
W butiku mam rzeczy używane i nowe łącze je ze sobą zestawiam z pięknymi dodatkami ,które tworzą osoby z duszą artystyczną.

Klimat butiku powoduje, że ma się ochotę tu wrócić. Jest tu jak w domowej garderobie. Dużo pracujesz nad wyglądem tego miejsca?
Butik otworzyłam 1,5 roku temu i pamiętam jak przez miesiąc siedziałam w nim codziennie do północy robiłam wszystko sama meble ,wieszaki stoły itp dbam o butik, aby każda kobieta czuła się w nim dobrze ..i tak jest.

Jak często pojawiaj się w butiku nowości?
Nowości pojawiają się codziennie :)

Porozmawiajmy jeszcze o trendach na wiosnę. Co będzie modne tej wiosny? I co możemy znaleźć w Twoim butiku na nadchodzący sezon?
Moda jest tak zróżnicowana w tym sezonie łączymy wszystkie materiały ,wzory ,faktury ... jednym słowem zabawa modą trwa..





















Zapraszam zatem do Butiku Amarante
os. Stefana Batorego 58/2 , Poznań

Wesołych Świąt :)



4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. TAK, U EWY CZASEM MOŻNA TRAFIĆ PRAWDZIWE PERŁY VINTAGE

      Usuń
  2. ...ja do Ewy jadę na chwilę ,,,siedzę pół dnia :D,,,klimatyczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń