czwartek, 31 stycznia 2013

WYNIKI KONKURSU KARNAWAŁOWEGO

Minęła godzina 24.00 mamy już luty. Zakończyłyśmy KONKURS KARNAWAŁOWY prowadzony z Magdą Kozłowską.  Szczegóły TUTAJ
Bardzo Wam dziękuję za tak liczny udział. Otrzymałyśmy wiele ciekawych, czasem oryginalnych odpowiedzi. Każdy komentarz czytałam z wielką uwagą i każdy wzbudzał we mnie spory uśmiech. To miłe, aż żałuję, że nagrodę mogę przyznać tylko jednej osobie.



W konkursie należało dokończyć zdanie "Fascynator powinien należeć do mnie..."

Oto odpowiedź, która wygrała w naszym  konkursie:


Fascynator powinien trafić do mnie,
Bo to Moje marzenie powiem nieskromnie,

Nigdy nie mam odwagi takiego kupić,

a wpatrywanie się w zdjęcia może ogłupić,
więc chcę w końcu czymś pięknym ozdobić me włosy,
nie ważne czy kok czy opadające kłosy,
wiem ze ten model czernią i elegancją błyszczy,
i może moje marzenie w końcu się ziści,
Aby oczarować towarzystwo na bankiecie,
i być najmodniejszą damą na świecie!

GRATULUJEMY! Skontaktujemy się mailowo :)
Pani Agata wybrała model nr 1 i to on trafi na jej głowę. 
Mam nadzieję, ze pochwali się Pani stylizacją w fascynatorze.


Konkurs cieszył się bardzo dużym powodzeniem, więc obiecuję, że będą kolejne :)))
Dobranoc :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz