poniedziałek, 14 stycznia 2013

KONKURS KARNAWAŁOWY

Wraz z Magdaleną Kozłowska przygotowałyśmy konkurs.
Możesz wygrać jednego z czterech fascynatorów!!!!

Wystarczą 4 kliknięcia:

1. Polub "MagdalenaKozlowska.pl" na facebooku.
2. Polub "
YOKO design" na facebooku.
3. Udostępnij banner konkursowy.
4. Napisz komentarz pod tym postem na BLOGU z dokończeniem zdania: "Fascynator powinien trafić do mnie, bo..." i zostaw swój adres e-mail oraz numerek fascynatora, który chcesz wygrać.

*5. Warunek niekonieczny: Będzie mi miło, jeśli dodasz mojego bloga do "Obserwowanych" (box po lewej).


Konkurs trwa do 31.01.2013 do godz. 23:59. Wybrana zostanie najciekawsza odpowiedź.

PS: Nie zapomnijcie polubić obu fanpage :-) Naprawdę warto!

http://www.magdalenakozlowska.pl/2013/01/konkurs-
wygraj-wybrany-fascynator.html


1 komentarz:

  1. Fascynator powinien trafić do mnie, bo... wspaniale pasowałby do mojej kolekcji i na pewno byłby często używany. pinupcandy@wp.pl nr 2

    OdpowiedzUsuń