sobota, 22 grudnia 2012

WESOŁYCH ŚWIĄT

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia życzę wszytkim radości z chwil spędzonych w gronie rodzinnym, a w nadchodzącym Nowym Roku samych sukcesów i pięknych dni.
Obiecuję, że w przyszłym roku YOKO design będzie pracowało ciężko, spełniając tym samym Wasze marzenia fascynatorowe.


Dziś zabrałam się za porządki przedświąteczne, ubieranie choinki..a wieczór poświęciłam na uszycie sobie ozdoby do włosów na Wigilię i skończenie fascynatora na Sylwestra.
Oto, co powstało:

Ozdoba do włosów mocowana na spince. Uszyta z sinamay, zdobiona woalką i Kameą.


Fascynator w kolorze ecru uszyty z sinamay. Został ozdobiony haftem i kryształkami wpasowującymi się w stylistykę sukienki. Poniżej cała stylizacja. Sylwester to okres szaleństw, więc pozwalamy sobie na dodatki w postaci piór.
\
Poniżej stylizacje:

WIGILIA

SYLWESTER

Właśnie w takiej stylistyce mam zamiar przywitać Nowy Rok!! Mam nadzieję, że będzie ciekawszy, a zarazem spokojniejszy w ilość wrażeń, jakie dostarczał mi 2012 !! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz