środa, 5 grudnia 2012

POSTAĆ: Marta Moskalik Kulka i jej fotografie

Dziś na blogu przedstawiam Wam kolejną zdolną osobę :Martę Moskalik Kulkę.

 fot. Krzyk


O sobie pisze tak:

Marta Moskalik absolwentka WWSTiZ, mam 25 lat i w lipcu tego roku zostałam mamą. Moją pasją jest fotografowanie, a w szczególności dzieci . Zamiłowanie do zdjęć pojawiło się u mnie w najpiękniejszym okresie u kobiety- w ciąży:). W mojej głowie jest bardzo dużo pomysłów na oryginalne i barwne zdjęcia. Kolekcjonuję wszelkiego rodzaju biżuterię ręcznie robioną, fascynatory, szale, apaszki, nakrycia głowy oraz stroje w których zarówno dzieci jak i dorośli wyglądają rewelacyjnie:) Jestem amatorką bez żadnych kursów fotograficznych ale za to aparat jest moim najlepszym przyjacielem.


Dziś modelką Marty była Aurelia. Oto efekt jej pracy:










Marta jest fanką fascynatorów od YOKO design. Poza tym niezywkłą z niej kobieta, z dużą dawką uśmiechu. 
Moja pasja dała mi możliwość poznawania nowych, ciekawych ludzi..
Martę poznałam dzięki fascynatorom :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz