środa, 28 listopada 2012

POSTAĆ: Basia Wysmyk i jej rysunki do noszenia


Jakiś czas temu nawiązałam niezwykłą współpracę z niezwykle zdolną Basią Wysmyk. Tworzy ona „Rysunki do noszenia”. Specjalnie dla YOKO design powstała kobieta z fascynatorem oczami Basi.


Jak wam się podoba??
Basia Tworzy niezwykłe obrazy..postanowiłam ją wypytać o kilka rzeczy związanych z jej twórczością.

1.       Skąd pomysł na „Rysunki do noszenia”?

Pierwsze rysunki powstały na potrzeby mojego inspirowanego Meksykiem dyplomu. Spodobały się, a koleżanki zamówiły koszulki z nimi. Potem długo kredki leżały niezatemperowane, aż pewnego burego dnia zatęskniłam do kolorów i tak powoli zaczęły powstawać Rysunki do noszenia.

2. Jak długo się tym zajmujesz?

Bazgroliłam już od dłuższego czasu, próbując odnaleźć styl z którego będę zadowolona, myślę, że powoli zbliżam się do tego celu.

3. Skąd czerpiesz inspiracje do rysunków?

Inspiracje czerpię z otaczającego świata, przyrody, starych książek o roślinach, bajek i podróży. Fascynują mnie rażące intensywne kolory.

4. Z jakiego rysunku jesteś najbardziej zadowolona?

Najbardziej lubię „Goryla” chociaż każdy nowy rysunek przez pierwsze kilka minut wydaje mi się najlepszy.



5. Czym zajmujesz się na co dzień?

Na co dzień pracuję w bibliotece jako graficzka.



6. Jakie masz marzenia związane z „Rysunkami do noszenia”?

Oczywiście jak piszę na moim fanpage’u moim marzeniem jest żeby świat był bardziej kolorowy i radosny, mam nadzieję, że staje się taki dzięki moim rysunkom. Chciałabym nie stracić entuzjazmu do działania, rozwijać się i być może kiedyś móc poświęcić się wyłącznie „ostrzeniu kredek”.

Kilka prac Basi







Specjalnie dla Basi powstał fascynator inspirowany jej rysunkami.


To była ciekawa współpraca. Ja już nie mogę doczekać się na przesyłkę z koszulką, którą Basia zaprojektowała specjalnie dla YOKO design :))

Zapraszam na jej funpaga

www.facebook.com/BasikWysmykRysunki

---------------------------------------------------------------------------------
29.11.2012

Dziś listonosz przyniósł mi paczkę z koszulką od Basi wraz z instrukcją prasowania, prania itp.
Myślę, że to super opcja na prezent. Może ma ktoś ochotę na koszulkę z KOBIETĄ W FASCYNATORZE


















6 komentarzy:

  1. ciekawy wywiad :)

    Pozdrowienia dla Ciebie i Pani Basi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak!! Basia to niezwykle zdolna kobietka :))

      Usuń
  3. Koszulki tez sa boskie! Moja przyszla w piatek i dumnie ja dzis obnosilam po miescie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też swoją sumnie noszę :)) Zapraszam do obserwowania bloga

      Usuń